5 Ağustos 2010 Perşembe

Serdar Ortaç Kolayca Dinle


Serdar Ortaç 2010 Kara Kedi albümünün tüm parçalarını siz Serdar Ortaç sevenler için yayınlıyoruz. Tanıtım amaçlı yayınladığımız bu parçaları sitemizden dinleyebilirsiniz... Sevdiğiniz sanatçılara destek olmak için lütfen albümlerini müzik marketlerden satın alınız... Buyurun Serdar Ortaç Kolayca şarkısını dinleyiniz...

Serdar Ortaç - Kolayca - Şarkı Sözleri
Gözlerimden süzülen yaşlar yerine,
Keşke seni kolayca koyabilseydim,
Dudağından dökülen her bir kelime,
Bu kadar yakmasaydı sevebilseydim,
Yüreğim bütün suçu üstüne aldı,
Artık bir başkasını sevsem ne olur,
Kalbimin her atışı içimde saklı,
Bu aşk yakın tarihte efsane olur,
Kafamda deli sorular,
Kolayca mavinefes.net sevemiyorum,
Kapımda binlerce kadar,
Bakıpda göremiyorum,
Görsemde sevemiyorum artık anla,
Ben aşık olamıyorum,
Kafamda deli sorular,
Aşklar hep yalan,
Kolayca sevemiyorum eskiden kalan,
Kapımda binlerce kadar tek dileğim,
Bakıpda göremiyorum önceden bile,
Görsemde sevemiyorum artık anla,
Ben aşık olamıyorum

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Temayı Yapan Frikik | Düzenleyen Bacakları - Sevişme Sahneleri | Erotik Videolar