8 Ağustos 2010 Pazar

Kibariye Arada Bir Dinle


Kibariye 2010 4 Mevsim adlı albümüyle sevenlerinin karşısına çıktı. Kibariye'nin yeni albümünün parçalarını siz sevenleri için tanıtım amaçlı sitemizde paylaşıyoruz. Lütfen sevdiğiniz sanatçıları desteklemek için albümünü satın alınız...

Kibariye - Arada Bir - Şarkı Sözleri
YANIYORUM DOSTLAR
ŞU SIRALAR EFKARIM VAR

KIYAMAM AĞLAMA
KARALARI BAĞLAMA
GEÇER BU DA GEÇER
UMUDUNA DARILMA

İNSANIZ, ARADA BİR
DENGEMİZ ŞAŞABİLİR
AKIL BAŞA DÖNÜNCE
YİNE SEVGİYE EĞİLİR

ARADA Bİ BEN DE
KADERE KÜSÜYORUM
ESİP SAVURUP
MANGALDA KÜL BIRAKMIYORUM

ARADA Bİ BİLE BİLE
AŞKI ÜZÜYORUM
YENİLİYORUM KENDİME
KABUL EDİYORUM

YANIYORUM DOSTLAR
ŞU SIRALAR EFKARIM VAR
İÇİMDE MAHZUN ŞİMDİ
HÜZÜNLÜ, ACILI ŞARKILAR

BİR DAMLAYIM OKYANUSUNDA
KUM TANESİYİM KIYINDA
UNUTMA Kİ BU GÖNÜL
DİVANEN ASLINDA

İNSANIZ, ARADA BİR
DENGEMİZ ŞAŞABİLİR
AKIL BAŞA DÖNÜNCE
YİNE SEVGİYE EĞİLİR

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Temayı Yapan Frikik | Düzenleyen Bacakları - Sevişme Sahneleri | Erotik Videolar