8 Ağustos 2010 Pazar

Ege Selanikli Dinle




Ege 2010 Suya Düşen Sesler adlı albümüyle sevenlerinin karşısına çıktı. Ege'nin yeni albümünün parçalarını siz sevenleri için tanıtım amaçlı sitemizde paylaşıyoruz. Lütfen sevdiğiniz sanatçıları desteklemek için albümünü satın alınız...

Ege - Selanikli - Şarkı Sözleri
Yandım endamına kandım
Unuturum sandım
Nasıl aldandım

Döktüm liraları
Yedim kiraları
Ömrüm fedadır sana

Yavrum Selanikli
Oynar çiftetelli
Sarsam ince belini

Doldur kadehleri
Sür gel sürmeleri
Boşver yak gemileri

Taptım her haline
Allı entarine
Ballı şekerparene

Sevdim fiyakanı
Sattım fabrikamı
Oyna ah Selanikli

Yavrum Selanikli
Oynar çiftetelli
Sarsam ince belini

Doldur kadehleri
Sür gel sürmeleri
Boşver yak gemileri

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Temayı Yapan Frikik | Düzenleyen Bacakları - Sevişme Sahneleri | Erotik Videolar