8 Ağustos 2010 Pazar

Ege Gel Dinle


Ege 2010 Suya Düşen Sesler adlı albümüyle sevenlerinin karşısına çıktı. Ege'nin yeni albümünün parçalarını siz sevenleri için tanıtım amaçlı sitemizde paylaşıyoruz. Lütfen sevdiğiniz sanatçıları desteklemek için albümünü satın alınız...

Ege - Gel - Şarkı Sözleri
Duyuramam sesimi
Ne yerin ne yurdun belli
Bir ömür yaşadığım bir gece de
Ne adın ne sanın belli

Biraz ötemde dururken
Sanki ulaşılmaz gibiydin
Gözlerin değince gözlerime
Bir anda delirdim ah ne güzeldin

Yüreğim darda gel
Hevesim olda gel
Beni bir kez öpmek için gel

Geceme dol da gel
Rüyama gır de gel
Ah sevismek için gel

Adını soyleme
Adresini verme
Yalnızca bir gece
Bir gece daha gel

İstersen konuşmam
Hiç soru sormam
Söz veriyorum
Bir daha seni aramam

Yüreğim darda gel
Hevesim olda gel
Beni bir kez öpmek için gel

Geceme dol da gel
Rüyama gir de gel
Ah sevişmek için gel

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Temayı Yapan Frikik | Düzenleyen Bacakları - Sevişme Sahneleri | Erotik Videolar