15 Temmuz 2010 Perşembe

Tarkan Sevdanın Son Vuruşu Dinle,Tarkan Sevdanın Son Vuruşu Şarkı Sözü,Tarkan Sevdanın Son Vuruşu Klibini İzle

Tarkan Sevdanın Son Vuruşu Şarkı Sözü

kırılıyor duydun mu
Nefes nefes bu gece sevdanın son vuruşu
Sen hiç böyle sevdin mi sen hiç böyle oldun mu
Baş eğdim yine aşka ama bu son saygı duruşu

Seni karanlıklara bırakmak istemezdim

Anılarımı solmuş çicekle süslemezdim
Ardından acıtacak bir tek söz söylemezdim
                    Ben hiç hak etmedim ki böyle unutuluşu
         Sen aşkı çicek böcek muzikvadisi.blogspot.com güneş bulut sanmışsın
          Mevsimlerine muzikvadisi.blogspot.com göre uyuyup uyanmışsın
          Sen artık benden sonra sevemezsin yanmışsın
          Yüreğimden çıkarttım attığın kör kurşunu

 Tarkan Sevdanın Son Vuruşu Dinle


0 yorum:

Yorum Gönder

 
Temayı Yapan Frikik | Düzenleyen Bacakları - Sevişme Sahneleri | Erotik Videolar