28 Temmuz 2010 Çarşamba

Tarkan Acımayacak Şarkı Sözü Tamamı


Tarkan Acımayacak Şarkı Sözü

Gece Çıkmak dans etmek istermiş kendisi
gözü yükseklerde ama bir o kadar masum
ne yaparsan nereye kadar kaçarsın
muzikvadisi.blogspot.com gelirim
kız ne dese boynum kıldan ince
şansım varsa ben ona talibim
bir gelse kapının önüdeyim

Yakmak Mak Mı Gerekiyor
Diz Çökmek Mi Gerekiyor
Sen İste Ben Bekliyorum
İstemede Bekliyorum

Gel gel Güzelim gel gel acımayacak
gel gel güzelim gel hiç acımayacak
gel gel güzelim gel gel acımayacak
gel gel güzelim gel hiç acımayacak

Yakmak Mak Mı Gerekiyor
Diz Çökmek Mi Gerekiyor
Sen İste Ben Bekliyorum
İstemede Bekliyorum

Gel gel Güzelim gel gel acımayacak
gel gel güzelim gel hiç acımayacak
gel gel güzelim gel gel acımayacak
gel gel güzelim gel hiç acımayacak

şansım varsa ben ona talibim
bir gelse kapının önüdeyim

Gel gel Güzelim gel gel acımayacak
gel gel güzelim gel hiç acımayacak
gel gel güzelim gel gel acımayacak
gel gel güzelim gel hiç acımayacak

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Temayı Yapan Frikik | Düzenleyen Bacakları - Sevişme Sahneleri | Erotik Videolar