14 Temmuz 2010 Çarşamba

Oğuz Yılmaz Aşkın Bitirdi Beni Şarkı Sözleri ,Oğuz Yılmaz Aşkın Bitirdi Beni Dinle

yaralarım sızlıyor göz oldu
şu yüregim yandı yandı köz oldu.
aşkımız bak elaleme söz oldu
düşürdügün diller bitirdi beni
bahar geldi mor sümbüllü bağ oldu
yazda geçti karlı karlı dağ oldu
deli gönlüm içmeden sarhoş oldu

kadeh kadeh aşkın bitirdi beni
bahar geldi mor sümbüllü bağ oldu
yazda geçti karlı karlı dağ oldu
deli gönlüm içmeden sarhoş oldu
kadeh kadeh aşkın bitirdi beni
felek yine kışa döndürdü yazım
kadere talihe geçmiyor nazım
benimle agladı inledi sazım
vura vura teller bitirdi beni
bahar geldi mor sümbüllü bağ oldu
yazda geçti karlı karlı dağ oldu
deli gönlüm içmeden sarhoş oldu
kadeh kadeh aşkın bitirdi beni

 Oğuz Yılmaz Aşkın Bitirdi Beni Dinle


0 yorum:

Yorum Gönder

 
Temayı Yapan Frikik | Düzenleyen Bacakları - Sevişme Sahneleri | Erotik Videolar