20 Temmuz 2010 Salı

Fatih Ürek Alırım Aklını Dinle 2010 Yeni Albümü





Beterin beteri var halime şükrettim ben

Bunca yaşanmış şey var üzerimde izi var

Halime şükrettim ben bunca yaşanmış şey var

Pek bir huzursuzsun sen

Alırım aklını deli ederim seni

Kalbimden söküp attım senin gibileri

Aşk kim sen kim be ey serseri

Yıkıl karşımdan gözlerim görmesin seni

Daha fazla yorma

Lüttfen bakma kusuruma

Acısıyla tatlısıyla kafamı kurcalama

Yaramı deşme yeter

Beni böyle kim çeker

Fikirlerle dertlerle beter ettin beni beter


Fatih Ürek Alırım Aklını dinle, Fatih Ürek Alırım Aklını online dinle,Fatih Ürek Alırım Aklını 2010 yeni son albüm şarkıları dinle, Fatih Ürek Alırım Aklını şarkı sözü

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Temayı Yapan Frikik | Düzenleyen Bacakları - Sevişme Sahneleri | Erotik Videolar