27 Temmuz 2010 Salı

Çakıl Taşları Dizisi, Çakıl Taşları Dizi Muziği Mor Yazma Dinle





Fox tv kanalında yeni başlayan dizi Çakıl Taşları'nı bu konumuzda biraz incelemek istiyorum..

Yeni başlayan dizilerden özellikle iki tanesi gözüme çarpmaktadır.. Biri Küçük Sırlar diğeri ise bu Çakıl Taşları dizisidir..

Çakıl Taşları dizisinin muziği olan Mor Yazma şarkısını aşağıdaki videodan online olarak dinleyebilirsiniz..


Kaldım şehirlerde sen bana kızma
Hep haber edemezsem moralini bozma
Bilmiyom ne zaman geri gelcem
Alcam o yerlerden sana, mor yazma
Aşık oldum Kapıldım hissine
İstedim babandan Buyum ben dedim
Bak hiç tükenmedim Düşmedim yakandan
Bak ne hale geldim Tövbeler ettim
Nefsimi kuruttum Eskileri attım
Alemi bıraktım Alamadım babandan
N’apsam Ne etsem ben Koptum gittim ben
Üzülme sen Kaldım şehirlerde sen bana kızma
Hep haber edemezsem moralini bozma
Bilmiyom ne zaman geri gelcem
Alcam o yerlerden sana mor yazm


Çakıl Taşları dizisi,Çakıl Taşları fox tv,Çakıl Taşları izle,Çakıl Taşları dizi muziği,Çakıl Taşları dizi muzikleri dinle,Çakıl Taşları resimleri,Çakıl Taşları yeni bölümü izle

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Temayı Yapan Frikik | Düzenleyen Bacakları - Sevişme Sahneleri | Erotik Videolar